sâmbătă, 13 martie 2010

Da


Vreau sa scriu ceva dar nu pot.
Vreau sa plang dar poate nu ma vei auzi.Izvorul nesfarsit al larimilor mele a secat demult.
Vreau sa ma eliberezi,dar nu vrei sa imi dai drumul prea curand.
Stiu ca nu ma vezi ca pe un obiect sexual,tu nu esti ca toti ceilalti,si totusi de ce nu esti aici?Pentru ca nu esti ca toti ceilalti.
Viata e un joc pervers,si asta nu a spus-o vreun filozof.Si tu ai jucat-o pana la capat.
Ieri,m-am simtit singura.Mana ta imi mangaia obrazul.In vis.Cel de zi.Cata nevoie as fi avut de tine.Acum si oricand.Da.Eu de tine si nu tu de mine.
Ne traim viata.Noi.Corpul e prizonier,mintea e libera.Esti liber acum.Simt asta.

Visez sa-ti pozez nud pentru un desen,cum a facut Rose pentru Jack in Titanic,Monalisa pentru Leonardo Da Vinci.Pentru asta sunt ciudata?diferita?sau poate doar te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu